Fredag!

japp nu va de helg igen veckorna går så fort, konstigt att veckorna går mycke fortare när det börjar bli vår och sommar.. på vintern är ju allt jätte segt..

fy friden va trökit väder de e.. blåser storm men det har inte snöat idag i varje fall å gla e jag för de.. har inte alls blivit mycke gjort idag gått nån kort vända med Heija å så bara också va vi hos morfar å dona lite mä ven.. hoppas man klarar sej från träningsvärk i armarna kasta runt på stora ve klumpar är nog inte så jätte nyttigt för lilla mej.! men mamma å morfar hade en större mask i sej än vad jag hade idag.. :D riktigt stolt!

undrar just vad man ska göra ikväll ja.. Andreas ska bara vara i garaget med sin bil.. tror nästan han tycker bättre om den än om mej ibland.. *snörvel* va till Linn en vända på pelles förut så hon ska nog komma å tröka med mej ikväll sen.. hennes sambo hade åkt till sthlm.. hoppas det blir fint väder i morgon så man kan ge sej ut på långpromenad..
och kanske grilla lite å så.. är så mysigt på våren med alla pippi fåglar och grill kvällar å solnedgångar! Jag måste börja leta en riktig hundjacka också en vind tät men inte så tjock men endå varm.. :) har då skickat mamma å köpa midjeväska å frolic väska  åt mej som vi kan ha med oss på promenader.. hittade en digital kamera väska som måste vara perfekt å ha frolic och en bajspåse i..  Heija häver ju ur sej såna lass så man kan inte bara låtsas å inte se när de e så man måste hoppa över högarna sen.. men jag har börjat vant mej vid å ta med påsar nu.. eller ja de ligger flera st i varje ficka å handväska känns att man blivit med hund igen.. :) så mysigt så.. nu ska jag nog gå å hoppa in i duschen å då menar jag verkligen hoppa för min sambo har släpat in nån form av motordel in på toan! konstigt att jag inte har blivit tokig på honom än.. va värst när han hade en koppling i köket en turbo i duschen en bakaxelklump i tv rummet och en cross i hallen! och ändå hyr han ett garage å skruva i..  suck..  nu väntar duschen..!  hejsvejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback