Fullrulle!

Ja här i jollsbygge är det fullrulle som vanligt har fullt upp med hund, hus,vänner och mej själv men dert är väl så livet ska va! :)

Va på möte igår och planerade vilka kurser som ska bli i vår blir nog allmänlydnad och aktivitetspasset för mej och Bira i år.

Äntligen har det blivit lite ljusare och mindre snö ute tänkte jag skulle ut å åka skidor på skaren i helgen men jag måste åka till knåda sport och byta pjäxor först för jag får sendrag utav mina eftersom jag inte får plats med mina sulor.

Bira har vuxit på sej lite är 60cm i mankhöjd och väger ca 25kg löpet är inte långt borta och hon har välidgt mycke knäck i öronen just nu vet inte om de är för löp eller bara nån period hon är inne i.

Jag har tänkte åka på Boxerspecialen som är i Borlänge 15/5 är det någon mer som ska dit? vore kul å träffa lite syskon å så till Bira.

















Kommentarer
Postat av: silvia

hej där

läste att du ska ställa ut den 15e?

vi funderar också på att göra det där. Vi kanske ses ;)



har du ställt ut bira många gånger?

kram

Postat av: silvia

hej igen!

vad kul att det gick så bra för Bira. Grattis!

Ne Gordon har inte varit utställd innan, så jag är lite pirrig inför detta, Har ju bara varit åskådare på alla utställningar tidigare, Och då tänker man inte så mycket på regler och sånt, man tänker bara ååh vad fina hundarna är.

Men men... det är väl bara att försöka sig på det ändå, ska bli kul att ses där i alla fall. Kerstin kommer också.

Har du några bra tips inför utställningen? vad man ska träna på?



ha det så bra och Glad Påsk!

Kram

2010-04-03 @ 10:28:48
URL: http://thisgordon.webs.com
Postat av: Gordon

Grattis syrran på ettårsdagen!!

tass

/Gordon

2010-05-02 @ 15:45:37
Postat av: douglas med familj

Vi tänkte åka dit med dogge, men vi kom på att vi skulle bort då :/ Det var ju synd eftersom att det skulle vara väldigt roligt. Både att vara med och träffa syskonen. kramar douglas m familj.

2010-05-02 @ 20:53:07
URL: http://douglas.devote.se
Postat av: Elin :)

Gud villka gulliga :)

Kolla gärna in bloggen <3

2010-05-06 @ 18:40:57
URL: http://elhuun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback