100106

Nu har det blivit nytt år igen tyckte inte de va så länge sen de va nyårsafton sist jag hinner helt enkelt inte med!
Mycke hände 2009 men just nu kommer jag inte på annat än att Bira flyttade hit och det är jag ju väldigt glad för :D Och att jag har haft ett helt underbart år med nya vänner och gamla vänner och 2010 ska bli hundens år!

På nyårs afton va jag ute på å festade och Bira va med min snälla mamma hon låg i soffan och sov medans folk sköt raketer och fyrverkerier så hon verkar inte vara smällar rädd i varje fall, skönt!

Annars händer inte så mycket jag har en trött period så det enda jag gör är jobbar sover coh umgås med hunden men snart blir jag nog piggare sen blir det ju inte bättre av att vi har drabbats av en ny istid det tar på krafterna när tempen är mellan -20 och -35 flera veckor jag gör inte annat än å elda på dagarna men så är det väl när man bor i hus!

Jag och Bira har lite träningspaus nu vi blandar inte in nå nytt utan vi tränar på med platsliggning och fot positionen och det börjar sitta skapligt nu, snart redo för Lkl 1 ;P haha. Jag va in och läste lite på SHU och såg att dom hade ett bruksläger i marma i fjol om det blir ett i år också så tänker nog jag och Emelie åka för det verkar kul å få prova på alla bruksgrenarna!

Bira viskade till mej idag att hon vill ha en såndär flisoverall som Hjalle har med fötter så hon slipper få kramp i tassarna när snön är så här kall, Ska höra med mamma om hon kan sy en åt henne så hon kan vara ute och hoppa i snön :P



Bira på julafton får avsluta det här inlägget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback